امام جمعه يزد: آمريكا بايد از حمايت از اسرائيل دست بردارد


نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد با محكوم كردن جنايات رژيم غاصب صهيونيستي در سرزمين‌هاي فلسطيني، گفت: آمريكا بايد از حمايت كردن از اسرائيل دست بردارد.

حجت‌الاسلام والمسلمين "محمد علي صدوقي" در خطبه‌هاي اين هفته نماز جمعه يزد افزود: هر كجا كه آمريكا از اين رژيم، حمايت كند چيزي جز خون و خون ريزي در ميان نيست.

وي اظهار داشت: رژيم غاصب اسرائيل با حمايت آمريكا ، جنايات شوم خود را گسترش داده و با به قتل رساندن فلسطينيان، مسئولان حكومت خود گردان را به گروگان‌گيري تهديد مي‌كند.

خطيب جمعه يزد تصريح كرد: جوامع بين‌المللي و سازمان كنفرانس اسلامي هم در مورد اين جنايات، سكوت معناداري كرده‌اند.

صدوقي به جنايت‌هاي آمريكادر عراق اشاره كرد و اضافه نمود: آمريكايي ها به بهانه ازادي و مبارزه با تروريسم به عراق لشكر كشي كرد و جنايتي تازه به راه انداخت.

او به توطئه‌هاي آمريكا و اسرائيل در ايجاد تفرقه ميان مذاهب اسلامي اشاره كرد و گفت: مقاصد شوم آنها در سراسر جهان بر عليه شيعه و سني ، ادامه دارد كه اين هوشياري مسلمانان را مي‌طلبد.

امام جمعه يزد، انفجار اتوبوس حامل زائران يزدي در كوفه را محكوم نمود و از مردم استان خواست در تشييع پيكرهاي پاك شهدا شركت نمايند.

وي حضور در آيين تشييع اين شهدا را مشت محكمي بر دهان تروريستها و اعلام انزجار از آمريكا و اسرائيل دانست.

مردم هميشه در صحنه يزد پس از اقامه نماز جمعه، در راهپيمايي سراسري ضد صهيونيستي شركت كردند.

آنها با سر دادن شعارهاي مرگ بر آمريكا و مرگ بر اسرائيل با طي نمودن محل اقامه نماز جمعه تا ميدان شهدا خشم و انزجار خود را از جنايات اسرائيل در سرزمين‌هاي اشغالي اعلام نمودند.

نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد، استاندار، مديران استان و قشرهاي مختلف مردم استان، در اين راهپيمايي حضور داشتند و راهپيمايان با سر دادن شعارهايي، كشتار عزاداران حسيني در كوفه را محكوم نمودند.

يزدفردا 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا